Like dan Dapatkan Penghantaran Percuma untuk tempahan PRODUK terpilih!!

Jumaat, 8 Februari 2013

Kursus Joomla!2.5 + e-marketing


Adakah anda tercari - cari panduan bagaimana memulakan perniagaan Internet?
Adakah anda buntu apakah yang perlu dipelajari untuk membina website?
Adakah anda sudah hampir putus asa dengan pendapatan Internet?
Adakah anda kurang pasti cara paling berkesan untuk promosi di Internet?
Adakah anda rasa terlalu susah untuk menjana pendapatan di Internet?
Anda mencari-cari kursus yang padat dan lengkap untuk satu hari?

Berita baik! Jawapannya disini.



Untuk mendaftar sms/whatsapp 010 3355361
5 peserta awal akan mendapat diskaun istimewa!!!
Daftar Sekarang!!!!

Kursus akan dijalankan secara intensif satu hari dari jam 8.30 pagi hingga 6.15 petang untuk setiap modul. Kursus dijalankan di bilik kursus berhawa dingin dan lengkap dengan kemudahan internet wifi. Makanan untuk sarapan, makan tengahari dan minum petang disediakan. Program untuk kursus adalah seperti berikut:
Modul Joomla 2.5 & e-marketing
Pengenalan dan sejarah Joomla
Domain Registrar
 DNS server setup 
Joomla 2.5 Installation
Template customization
 Global configuration
 Menu sub-menu
Section Category & Article creation
 Modules Installation & Activation
Joomla 2.5's SEO
Video Development & Youtube Marketing
Social Network Automation

Kita tidak mampu lagi untuk ketinggalan di dalam dunia yang semakin mencabar dan penuh dengan perubahan teknologi yang pesat. Jelas sekali hanya mereka yang dapat membuat keputusan yang terbaik di dalam menentukan halatuju kehidupan seiring dengan kemajuan yang dikecapi oleh mereka yang menyedari perubahan itu. Jika tidak merebut peluang ini untuk mengukuhkan ilmu pengetahuan dan kemahiran kita, sudah tentu kita akan jauh ketinggalan dan teknologi tidak akan menunggu kita. Apakah yang berlaku di sekeliling kita? Adakah kita menyedari dan juga mengikut perkembangan semasa? Oleh itu, jangan berlengah lagi! Tingkatkan diri anda dengan ilmu ICT sekarang.
internet-website-marketing-kursus-website-laman-web
kursus-website-internet-marketing-pembinaan-website-joomla-perniagaan
Ini adalah kata- kata daripada mereka yang telah bertemu jawapannya di sini.
Testimoni Kursus Ebiz Terbaru

Pada mulanya saya tak tahu apa itu, internet marketing... tapi bila menghadiri kursus di tempat tuan, saya amat teruja...
software tidak lah begitu susah nak dipelajari, nak buat website, ebook begitu mudah.. saya akui, saya tidak ada produk untuk diketengahkan,
tapi bila menghadiri kelas tuan saya dapat bayangkan dan akan saya praktikkan untuk mendapat income dalam website... terima kasih tak terhingga kepad tuan yg banyak memberi ilmu dan membuka minda pada orang seperti saya... terima kasih sekali lagi...
kursus-laman-web-website-internet-marketing-online
Samsuri
mahsani8081 @ yahoo.com

Lagi testimoni....
" Tepat jam 6:18 petang tadi sejarah baru bagi saya. Website pertama telah berjaya dibina. Sebelum ni saya ada upah orang bina website mencecah RM4000, beli ebook tak payah cakap le , tapi masih tak tahu buat website.
Tapi, setelah menghadiri kursus saudara di Shah Alam tempoh hari, saya bertekad nak lengkapkan apa yang dah lama saya mulakan. Sekarang, semua tu berbaloi. Inilah website saya http://www.addnizam.com/
Terima kasih tak terhingga atas jasa dan bantuan saudara. Terima kasih kerana luangkan masa beharga sampai ke tahap ni.Saya doakan saudara & keluarga sentiasa sihat & berbahagia selalu. "
 ~ En. Nizam
Mungkin anda juga akan menemui jawapan anda di sini seperti En. Nizam.
kursus-kelas-php-jomtraining-joomla-income-online-website-developmentkursus-latihan-training-website-joomla-marketing-facebook-ebook-irfan-khairi

Kursus Pembinaan Website dan Pemasaran Internet

Kursus Ebiz Pembinaan Website dan Pemasaran Internet telah disusunrapi agar memberikan ilmu pengetahuan yang lengkap kepada peserta - peserta agar dapat menjalankan perniagaan internet yang berjaya setelah menyertai kursus. Kursus ini dikendalikan oleh seorang usahawan internet yang merupakan seorang jurutera di dalam bidang R&D semikonduktor. Beliau telah melibatkan diri di dalam perniagaan Internet daripada rumah secara separuh masa lebih daripada lima tahun.

Kursus ini dibahagikan kepada dua bahagian iaitu pembinaan website dan selepas itu , pemasaran internet. Pembinaan website adalah amat penting dan menjadi mandatori kepada sesiapa sahaja yang ingin berjaya di dalam bidang perniagaan Internet.

Pengendali kursus mempunyai pengalaman selama lima tahun di dalam perniagaan internet. Beliau telah melibatkan diri di dalam perniagaan produk fizikal , produk maya dan juga servis. Pelbagai pengalaman dapat dikongsi bersama dan teknik- teknik yang telah terbukti berkesan akan disampaikan kepada anda.

Jangan lepaskan peluang untuk mempelajari teknik - teknik terkini di dalam menjalankan perniagaan Internet anda. Ubahlah penggunaan komputer dan laptop anda kepada satu mesin penjana pendapatan sampingan buat anda. Usah dkhuatirkan dengan perlaburan yang anda lakukan dalam meningkatkan ilmu di dalam perniagaan Internet. 





Tempat kursus:  

ATC Putrawalk, 

Suite G-2-2, Jalan PP25, 
Putrawalk Commercial Centre, 
Taman Equine Pinggiran Putra,  
43300 Seri Kembangan, 
Selangor Darul Ehsan. 
Penunjuk: Seberang jalan Jusco Taman Equine, di Putrawalk, sebelah Papparich di atas kedai 
CD/DVD. 


0 comments :

Catat Ulasan

Lagi Cerita Best Mesti Baca

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

apesal

Ada Sebarang Pertanyaan?? Hubungi saya di Sini